Klachtenregeling

 

Wij nemen onze taak erg serieus. Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn met de geleverde zorg, dan leest u hieronder welke stappen u kunt ondernemen. Een klacht nemen wij heel serieus. Wij zullen er alles aan doen om samen met u tot een oplossing te komen. Daarnaast helpt u ons ook om onszelf te verbeteren.   Wat te doen? Stuur een mail naar dermaclusive@gmail.com Omschrijf hierin zo exact mogelijk wanneer u behandeld bent, door welke behandelaar, wat er is gedaan en waarover u niet tevreden bent. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om tot een oplossing te komen.   Externe klachtenfunctionaris Mochten we er samen niet uitkomen, dan kunt u zich altijd wenden tot de klachtenregeling van ANBOS (schoonheidsspecialisten)/KNMT (tandarts). Zij hebben een onafhankelijke klachtenfunctionaris die uw klacht zorgvuldig zal behandelen. Meer informatie over ANBOS/KNMT vindt u op: www.anbos.nl, www.knmt.nl u kunt hier ook de volledige klachtenregeling downloaden. ANBOS/KNMT dragen ook zorg voor de geschillenregeling.